↑ Powrót do Szkolenia otwarte

Google w pigułce

Kompleksowy marketing w Google

Unikatowy program Combo – Reklama Adwords i optymalizacja SEO

 

Najbliższy termin  20.09.2012 (czwartek)

Inne terminy szkoleń Google w Pigułce dostępne są tutaj

Gdzie: Biurco ul. Ogrodowa 31/35, Warszawa, Mapka

O której: Szkolenie trwa w godz: 9:30 – 18:00

Cena: 599 zł + VAT

Specjalny bonus: aż 300 zł na reklamę Adwords!

Zobacz próbkę szkolenia wybrane slajdy

 

Kompleksowy Marketing w wyszukiwarce

polega na wykorzystywaniu zarówno płatnych linków sponsorowanych w wyszukiwarce (Adwords)  jak i bezpłatnych możliwości promocji w Google (optymalizacja SEO). Najlepsza strategią jest prowadzenie równoczesne obu tych działań w celu uzyskania jak najlepszych efektów.

Marketing w wyszukiwarkach to obecnie najbardziej popularne i najskuteczniejsze narzędzie promocji internetowej. Dlaczego?

  • Zasięg: Google ma w Polsce ponad 17 mln użytkowników – to ponad 90% wszystkich internautów!
  • Strategia PULL: W odróżnieniu od tradycyjnej reklamy polegającej na namawianiu klientów do zakupu produktów lub usług, których sami zainteresowani często wcale nie potrzebują  marketing w  Google polega na przedstawianiu internautom oferty, którą są żywo zainteresowani. Klient wpisując odpowiednie zapytanie do wyszukiwarki określa jakie ma zapotrzebowanie i co go interesuje. Reklamodawca może więc precyzyjnie odpowiedzieć na zapytanie użytkownika i  przedstawić mu komunikat zgodny z intencjami i potrzebami klienta. Czy może być coś lepszego? Chyba nie. Odwieczne marzenie marketerów, aby precyzyjnie docierać z przekazem reklamowym w odpowiednim miejscu i czasue nareszcie stało się możliwe!
  • Zwrot z inwestycji: Wiele firm wskazuje tę formę promocji jako przynoszącą największy zwrot z inwestycji (ROI)

 

Na szkoleniu „Google w Pigułce”

W ciągu zaledwie jednego dnia zdobędziesz potężną dawkę wiedzy i nauczysz się:

  • Jak samemu przygotować i prowadzić skuteczną kampanię w linkach sponsorowanych Adwords – poznasz wszystkie  etapy planowania, budowania i obsługi skutecznej kampanii Google Adwords
  • jak zoptymalizować stronę pod Google, czyli jak zwiększyć darmowy ruch z wyszukiwarki (SEO)

Program szczegółowy szkolenia „Google w Pigułce

 

W ramach szkolenia „Google w Pigułce” zapewniamy:

  • Unikatowy program typu Combo, dzięki któremu podczas 1 dnia poznasz zarówno płatne jak i bezpłatne możliwości promocji w Google!
  • Bonus! kupon na reklamę Google Adwords o wartości 300 zł!
  • kompleksowe materiały edukacyjne w formie pdf – Tutorial „Google w Pigułce” o wartości 97 zł!
  • praktyczną wiedzę przedstawioną przystępnym i „nietechnicznym” językiem
  • dla chętnych certyfikat ze szkolenia z formie pdf
  • małe i kameralne grupy do 10 osób, co gwarantuje warsztatowy charakter zajęć, możliwość zadawania pytań i wyjaśnianie wszystkich kwestii na bieżąco
  • nieskrępowany charakter zajęć sprzyjający przyswajaniu wiedzy i nawiązywaniu nowych kontaktów (networking)
  • lunch i przerwy kawowe

 

Jeśli chcesz:

  • poznać tajniki Google i prowadzić skuteczny marketing SEM w wyszukiwarce
  • wypromować stronę internetową w sieci
  • zdobyć nowych klientów w efektywny i tani sposób
  • sprawić by potencjalni klienci szybko i bez problemu znaleźli Twoją firmę w internecie
  • prowadzić działania przynoszące obecnie największy zwrot z inwestycji
  • wykorzystać ogromny potencjał wyszukiwarki Google (prawie 17 mln użytkowników w Polsce)
  • wyprzedzić konkurencję i być o krok przed nią
  • zdobyć nowe i cenne kwalifikacje potrzebne na obecnym rynku pracy

To szkolenie jest dla idealne dla Ciebie!

 Minimum czasu – maksimum wiedzy!

 

O prowadzącej:

E-marketingowiec z powołania i zawodu. Trener e-marketingu z 12-letnim doświadczeniem w marketingu internetowym. Specjalizuje się w kampaniach w wyszukiwarkach (Adwords, SEO). Orędowniczka marketingu efektywnościowego i takich narzędzi jak e-mail marketing, programy afiliacyjne, remarketing. Doświadczenie zdobyte w międzynarodowych koncernach i firmach e-commerce wykorzystuje teraz do pomocy małym i średnim firmom w zwiększaniu efektywności promocji online. Obecnie prowadzi szkolenia w Warszawie i Londynie oraz doradza firmom w prowadzeniu skutecznej komunikacji e-marketingowej.Google Qualified Individual. Więcej Golden line Ewa Chojecka.

google-qualified-individual Ewa Chojecka

 

Chcesz wiedzieć co nasi klienci myślą o szkoleniach?

Przeczytaj Opinie uczestników szkoleniach

 

Nie czekaj, zapisz się już dziś! 

[contact-form-7 id="877" title="Google w Pigułce 09.02"]

Płatności za uczestnictwo w szkoleniu należy dokonać w  terminie 7 dni od zgłoszenia. W ciągu 24 godzin od wysłania zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem i prześlemy szczegółowe informacje. Wysyłając zgłoszenie akceptujesz Politykę Prywatności i Regulamin szkoleń.

Polecamy atrakcyjny Pakiet szkoleń – sprawdź to się na prawdę opłaca!

Zobacz pozostałe szkolenia e-marketingowe Internet Planet

 
 


Patronat:

 


Program szkolenia „Google w pigułce”

Szkolenie składa się z 4 modułów: 1. Wprowadzenie do Google Adwords 2. Planowanie kampanii 3. Tworzenie i zarządzanie kampanią Adwords 4. Skuteczna optymalizacja SEO

Czytaj więcej »

Harmonogram szkoleń „Google w Pigułce”

Terminy jesienne: 20 września 2012 (czwartek), 19 października (piątek), 22 listopada (czwartek), 14 grudnia (piątek)

Czytaj więcej »