↑ Powrót do Audyt SEO

SEO

Co to jest SEO? Search Engine Optimisation to optymalizacja strony www (serwisu internetowego, sklepu internetowego) w celu zwiększenia jego „przyjazności” i użyteczności pod kątem wyszukiwarek.

Jeśli zastanawiasz się:SEO optymalizacja SEO

  • jak zwiększyć ilość odwiedzających z Google?
  • jak pozyskać więcej darmowego ruchu?
  • jak wykorzystać ogromny potencjał wyszukiwarki Google (ponad 17 mln użytkowników)?

Stwórz bardziej przyjazny serwis (SEO friendly)!

Zapisz się na Szkolenie SEO Friendly lub zamów Audyt SEO Friendly i zobacz co zrobić, aby Twoja strona była wreszcie zaczęła pracować i przynosić dochody!

 

Zalety SEO

SEO to obecnie najtańsza metoda promocji internetowej

  • Brak opłat – jeśli pozyskujesz użytkowników z wyników organicznych to jest to ruch całkowicie darmowy! To nieograniczony potencjał, który po prostu trzeba wykorzystać! (pozostałe działania w sieci: reklamy Adwords, banery, e-mail marketing są niestety płatne)

SEO to najbardziej efektywna forma promocji internetowej!

Co za tym przemawia? Argumentów jest kilka:

  • Zasięg (poprzez Google możesz dotrzeć do ponad 90% internautów czyli ok 17 mln osób!)
  • Google to główne źródło informacji na temat produktów i usług w internecie! – tam są Twoi klienci, to w wyszukiwarce szukają produktów i usług, które chcą kupić!
  • SEO to działania PULL, a nie PUSH – W odróżnieniu od klasycznej reklamy, gdzie internauta jest bombardowany reklamami, których wcale nie chce ani nie potrzebuje (np. banery)  przy optymalizacji SEO mamy do czynienia z przekazem, którego internauta oczekuje – to zwiększa pozytywne nastawienie do komunikatu i  prawdopodobieństwo skorzystania z oferty!
  • Ruch z wyszukiwarek to największy segment ruchu na stronach internetowych (dla niektórych stron www ta wartość to nawet 90% ruchu, czyli 90% wszystkich odwiedzających witrynę pochodzi z wyszukiwarki Google)

SEO zapewnia większą przyjazność dla wyszukiwarek. Google bardzo rygorystycznie pilnuje teraz tego, czy strona jest stworzona zgodnie z ich zaleceniami (Google dla Webmasterów) i jeśli łamie te zasady jest karana (tzw. filtr lub ban).

 

Po co optymalizować stronę? Wyniki/Skutki optymalizacji:

Dzięki prawidłowej optymalizacji Twoja strona będzie lepiej indeksowana przez Google, przez co zyskasz lepszą ekspozycję w wyszukiwarce (strona będzie się pojawiała wyżej, na więcej słów kluczowych), co z kolei przełoży się na więcej darmowego ruchu z wyszukiwarki i więcej klientów. Czy może być lepsza i bardziej opłacalna forma promocji??

Zalety SEO dlaczego warto optymalizować stronę

Jak to się robi czyli Optymalizacja SEO w praktyce

Cały proces jest podzielony na 3 etapy:

  1. Dobór właściwych fraz kluczowych, które będą generowały odpowiednie efekty (UWAGA: frazy, które często wydają się idealnie dopasowane do biznesu okazują się nierentowne i sprowadzające ruch bardzo niskiej jakości , dlatego koncentrujemy się na tym, aby wybrać frazy, które nie tylko będą odpowiednie dla biznesu, ale także przyniosą konkretne korzyści biznesowe)
  2. Optymalizacja serwisu
    • optymalizacja kodu
    • treści
    • nawigacji
  3. Budowanie popularności w Internecie

Etapy optymalizacji SEO

 

 Skontaktuj się z nami w sprawie optymalizacji SEO Twojej strony

 

Zobacz także:

Poradnik „Jak zoptymalizować stronę pod wyszukiwarkę Google”

Szkolenie z reklamy Adwords i optymalizacji SEO „Google w Pigułce