↑ Powrót do Kampanie Adwords

Skuteczność reklamy w wyszukiwarce

Na czym polega sekret reklamy w wyszukiwarce i co sprawia, że ta forma promocji jest aż tak skuteczna:

Zobacz prezentację

  1. Precyzyjne dotarcie do grupy docelowej  – Teraz  jest to możliwe!
    Twoja reklama wyświetli się TYLKO osobom, które aktywnie szukają informacji związanych z oferowanymi przez Ciebie produktami lub usługami. To nastawia odbiorców pozytywnie do reklamy  i zwiększa Twoją szansę na sukces!
  2. Opłata za efekt – racjonalne koszty – W programie reklamowym AdWords nie płacisz za wyświetlenia, ale za efektywne kontakty z reklamą. Nie wyrzucasz więc pieniędzy „ w błoto”.
  3. Zasięg: Docierasz do około 96 % Internautów w Polsce. Tak wysokie dotarcie zapewnia sieć reklamowa Google zrzeszająca tysiące stron, na których są wyświetlane zarówno reklamy tekstowe jak i graficzne.
  4. Pełna mierzalność i statystyki: Koniec z trudnym do oceny rezultatem działań marketingowych. W przeciwieństwie do tradycyjnych reklam (prasa, radio, tv) dokładnie wiesz ile osób zobaczyło reklamę, ile osób kliknęło na reklamę i przeniosło się na Twoją stronę. Otrzymujesz pełne statystyki kampanii i raporty na swój e-mail.
  5. Prostota: To proste, aby zacząć się reklamować w wyszukiwarce Google. Nie potrzebujesz banerów ani innych formatów reklamowych. Powiedz nam tylko czym zainteresowani są Twoi klienci i co chcesz im zaoferować, a my sprowadzimy tych klientów na Twoją stronę.
  6. Zwrot z inwestycji (ROI): Marketerzy wymieniają reklamę w wyszukiwarce jako formę reklamy internetowej przynoszącą największy zwrot z inwestycji. Wg 30% marketerów jest to najskuteczniejsza forma promocji.
  7.  Geotargetowanie: To idealne rozwiązanie dla firm lokalnych. Istnieje możliwość geotargetowania na miasto, województwo lub kraj.

Skuteczność narzędzi e-marketingowych wg.marketerów

Reklama w wyszukiwarce a inne narzędzia e-marketingowe

Skuteczność narzędzi e-marketingowych wg marketerów

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Engine Marketing Professional Organization survey of SEM agencies and advertisers, Dec. 2008 Global Results

 

Zobacz pełny komentarz na temat zalet reklamy w wyszukiwarce